Regulamin

dobreNUMERY.pl - pierwszy w Polsce sklep internetowy specjalizujący się wyłącznie w sprzedaży złotych numerów, czyli takich które są łatwe do zapamiętania. "Złoty numer" to najlepsze określenie na wyjątkowe numery do komórek.
Regulamin dokonywania zakupów w sklepie internetowym dobrenumery.pl

1. Realizacja sprzedaży w sklepie dobreNUMERY.pl odbywa się według poniższego regulaminu.

2. Z oferty sklepu dobreNUMERY.pl mogą korzystać wszyscy, którzy uiszczą opłatę za zakupiony towar (wpłata na konto) jak również podadzą pełne poprawne dane osobowe. Zamówienie które nie będzie zawierało pełnych danych osobowych nie będzie przez nas traktowane jako oferta zakupu.

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

3. Właścicielem sklepu jest firma Startówki.pl ul. Kolejowa 12, 15-701 Białystok, NIP 542-274-21-00.

Kontakt z obsługą sklepu internetowego :

tel 600 767 600 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00 )
adres e-mail: biuro@dobrenumery.pl

Po dokonaniu w sklepie zakupu Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia drogą e-mailową. Dokonując przelewu prosimy wpisywać:
Dobrenumery.pl
ul. Kolejowa 12
15-701 Białystok
nr konta: mBank 80 1140 2017 0000 4902 0841 6333

4. W dni robocze od poniedziałku do piątku wysyłka zamówienia odbywa się po odnotowaniu wpłaty tego samego dnia.
Towary zakupione w sobotę i niedzielę wysyłane będą w poniedziałek.

5. Składanie zamówienia odbywa się poprzez wybieranie z oferty - znajdującej się na stronie sklepu pod adresem dobreNUMERY.pl- kart SIM wyprodukowanych przez operatorów telefonii komórkowej, oferowanych do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku " koszyka", obok zdjęcia artykułu, a akceptacja całego zamówienia odbywa się w „Koszyku” po kliknięciu przycisku "Złóż zamówienie". Następnie należy wprowadzić dane płatnika, wybrać formę przesyłki i zatwierdzić przyciskiem „Zatwierdź”. Na kolejnej stronie po sprawdzeniu zamówienia, danych płatnika i wysyłki przycisk "Zatwierdź" kończy składanie zamówienia, po czym Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia na wskazany przez siebie adres e-mailowy.
6. Klient widzi w sklepie produkty w cenach netto i brutto.
7. Potwierdzając zamówienie klient wybiera dokument sprzedaży - paragon lub fakturę.
8. Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres do wysyłki.
9.Klient może dokonać zmian w zamówieniu lub anulować całość lub część zamówienia.
10. Klient może dokonać zmian lub anulować złożone zamówienie poprzez e-maila.

SPOSOBY I WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPY I DOSTAWĘ

11. Zamówiony towar dostarczany jest do wybranego przez Kupującego paczkomatu inpost lub pod wskazany adres firmą kurierską FedEx.

12. Towar wysyłany firmą kurierską na terenie Polski dostarczany jest następnego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) od momentu wysłania do Klienta e-maila z potwierdzeniem zrealizowania zamówienia.

13. Termin oczekiwania na przelew wynosi 7 dni od dnia dokonania zakupu. Po upływie tego okresu niezrealizowane zamówienie zostaje anulowane, o czym klient zostanie poinformowany.

14. Kupujący nie ponosi kosztu dostawy

15. W przypadku nie otrzymania przesyłki prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu telefonicznie abyśmy mogli rozpocząć jej poszukiwania.

16. Gwarantujemy zwrot kosztów zakupu numeru, dokonując zwrotnej wpłaty na konto w przypadku zaginięcia paczki , w sytuacji gdy nie mamy możliwości odzyskania karty SIM.


GWARANCJE I REKLAMACJE

17. Towary- karty startowe - oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i nie zostały wcześniej użytkowane.
a) W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem kupujący powinien niezwłocznie w dniu odbioru towaru, powiadomić o tym sprzedawcę, najlepiej pocztą e-mail na adres ania(at)dobrenumery.pl lub telefonicznie pod numerem 600 767 600.
b) Po otrzymaniu informacji dotyczącej reklamacji, nasz handlowiec uzgodni procedurę odesłania towaru i wymiany na zgodny z zamówieniem. W przypadku braku towaru zostanie wystawiona korekta na brakujący towar, a należność zwrócona z zasadami zwrotów na konto Klienta.

18. W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, tj. rozcięć, uszkodzeń taśm i folii zabezpieczających ,należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W przypadku niezgodności stanu towarów z zamówieniem lub fakturą należy spisać z kurierem protokół rozbieżności potwierdzony podpisami. Jeśli kurier odjedzie i dopiero po chwili stwierdzą Państwo niezgodność, należy skontaktować się z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej i zgłosić im naruszenie przesyłki. Kierowca ma obowiązek wrócić w ten sam dzień i spisać protokół niezgodności. Brak protokołu niezgodności jest jednoznaczny z akceptacją zawartości przesyłki wg. regulaminu firm kurierskich.

19. W przypadku wystąpienia wady prosimy odesłać wadliwy produkt paczką zwykłą, korzystając z usług Poczty Polskiej wraz z dowodem kupna (kopią faktury lub oryginałem paragonu fiskalnego) i wypełnionym protokołem reklamacyjnym. Nie odbieramy żadnych przesyłek za pobraniem. Naprawy i wymiany dokonujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu przyjęcia produktu do reklamacji. Prosimy o dokładne zapoznanie się w jaki sposób odbywa się rozpatrywanie reklamacji.

Odstąpienie od umowy

20. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone w szczególności z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy znajdującego się na końcu regulaminu.

21. W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: biuro@dobrenumery.pl . W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres Startówki.pl sklep internetowy dobrenumery.pl ul. Kolejowa 12 15-701 Białystok

Zwracane towary należy odesłać na adres siedziby sprzedawcy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Nie podlegają zwrotom karty Sim które zostały wyłamane z ramki.

Jeżeli Klient wybiera sposób dostarczenia towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

22. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą Klienta na przetwarzanie przez firmę Startówki.pl jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Klient może w każdej chwili, na podstawie pisemnego wniosku, zażądać usunięcia lub zmiany jego danych osobowych. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności witryny dobreNUMERY.pl

23. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

24. Wymagania techniczne niezbędne aby móc korzystać ze wszystkich możliwości jakie daje sklep:
- dostęp do internetu,
- komputer z zainstalowaną przeglądarką Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej, Mozillą Firefox lub Operą z włączoną obsługą plików cookie oraz JavaScript.
Kontakt

kom. 600 767 600
biuro@dobrenumery.pl

pracujemy od poniedziałku do piątku w godz. 9-15
Dokonując przelewu, prosimy wpisywać następujące dane:

Sklep dobrenumery.pl

ul. Kolejowa 12
15-701 Białystok

MBANK 80 1140 2017 0000 4902 0841 6333

W tytule przelewu prosimy wypisać ID zamówienia lub zakupione numery.
© Copyright 2020 - dobrenumery.pl - All Rights Reserved